Freitag, 27. Juli 2012

ART / yago hortal



Yago Hortal,abstract, colourful and expressive firework
yago hortal,abstract, colourful and expressive firework











Yago Hortals artworks are an abstract, colourful and expressive firework. Yoga leaves the path of classic compositions and creates drawings which are full of dynamic, energy and movement.


Yoga was born 1983 and raised in Spain. He graduated from the University of Barcelona. Today he wirked and live in Barcelona and Belin and shows his Artworks in many gallerys and exhibitions.
He creates a meltingpot of associations and emotions. The drawings combine power, sense and emotion and reminds in an abstract way at the painting of Francis Bacon. Hortals pictures have a fascination that works very immediately. A great impact on your sense! Hope you like it.



Yago Hortal,abstract, colourful and expressive fireworkYago Hortal
Yago Hortal,abstract, colourful and expressive firework

Yago HortalYago Hortal
Yago Hortal
Yago Hortal




Yago Hortal

Yago Hortal

Yago Hortal


© Yago Hortal

1 Kommentar:

  1. Ich bin eben ganz zufällig auf deinen Blog gestoßen. Sieht wirklich großartig aus. :)

    Die Bilder gefallen mir sehr. Man spürt durchaus noch die spanischen Wurzeln, auch wenn es keine "spanischen" Fraben sind. Ich empfinde fast pure Freude, wenn ich sie mir ansehe.

    Liebe Grüße

    AntwortenLöschen

Bitte hinterlasse nur dann einen Kommentar, wenn du auch wirklich etwas zu dem Post zu sagen hast. Spamkommentare werden nicht veröffentlicht. Danke.